Serwis I Wsparcie
Dziękujemy, że zaufaliście IEP Technologies i skorzystaliście z naszych rozwiązań ochrony przeciwwybuchowej.
Jako klienci IEP jesteście częścią programu badającego zadowolenie klientów IEP Technologies „YOU FIRST”. Program ten podkreśla zaangażowanie całej organizacji IEP Technologies w działania niezbędne do zapewniania satysfakcji z inwestycji poczynionej w ochronę procesów i pracowników. Jako światowy lider w dziedzinie rozwiązań ochrony przeciwwybuchowej jesteśmy dumni z tego, że nasi specjaliści i oferowane przez nas rozwiązania przewyższają Wasze oczekiwania — za każdym razem.
Kluczową częścią programu „YOU FIRST” jest komunikacja. W związku z tym otrzymacie bezpośredni numer telefonu i adres e-mail naszego dyrektora generalnego, Randy’ego Davisa. Pamiętajcie jednak, aby kontaktować się z nim tylko wtedy, gdy poczujecie, że nie spełniamy Waszych oczekiwań.
Po zakończeniu projektu poprosimy o opinię zwrotną, której będzie można udzielić za pośrednictwem krótkiej ankiety online badającej zadowolenie klientów. Uzyskane od Was informacje pomogą nam dotrzymać zobowiązania w ramach podejścia „YOU FIRST” oraz pozwoli świadczyć lepsze usługi Waszym firmom.
IEP Technologies zatrudnia doświadczoną grupę inżynierów systemowych, którzy projektują przeznaczone do rozmaitych zastosowań rozwiązania zabezpieczające przed wybuchem. Inżynierowie systemowi z IEP Technologies korzystają z zaawansowanych narzędzi modelowania komputerowego, aby zaprojektować rozwiązanie najlepiej dopasowane do każdej aplikacji. Opracowywanie spersonalizowanych rysunków systemowych, podręczników i materiałów wsparcia posprzedażnego to część codziennych zadań wykonywanych przez ten zespół profesjonalistów.
IEP Technologies dysponuje największym terenowym zespołem serwisowym w branży. Terenowy zespół serwisowy zapewnia szeroki wachlarz usług w zakresie instalacji przeciwwybuchowych na całym świecie. Technicy serwisowi wykonują wstępne kontrole i wprowadzają systemy do eksploatacji, przeprowadzają rutynowe inspekcje, a w razie potrzeby — obsługę awaryjną.
Procesy przemysłowe muszą minimalizować przestoje, aby utrzymać opłacalność placówki produkcyjnej nawet w przypadku tłumionej eksplozji. Z tego powodu IEP Technologies posiada wiele autoryzowanych punktów serwisowych, które zapewniają zarówno lokalne zasoby części zamiennych, jak i możliwości reagowania kryzysowego przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.